Cum deschideți CBCT-urile în caz că întâmpinați probleme
Cum deschideți CBCT-urile în caz că întâmpinați probleme?
În urma unor update-uri periodice de sistem, aplicația „Microsoft Access database engine 2010” poate interfera cu OnDemand 3D (softul prin care se transmit CBCT-urile de la DentaVis), rezultatul fiind o eroare care nu vă lasă să deschideți fișierul.
Ce pași trebuie să urmați?
Pentru remedierea acestei probleme este necesar să dezinstalați aplicația „Microsoft Access database engine 2010”. Acest lucru nu va afecta în niciun fel funcționalitatea dispozitivului.
Pasul 1:
Căutați în bara de start „Programe”
Pasul 2:
Căutați în lista programelor instalate softul „Microsoft Access database engine 2010” și selectați „Dezinstalează”
Pasul 3:
În urma dezinstalării, redeschideți aplicația OnDemand 3D, iar aceasta va reinstala automat aplicația „Microsoft Access database engine 2010”. OnDemand 3D va funcționa normal până la următorul update „Office”.
Pentru a preveni această problemă temporară, vă rugăm să opriți setarea de update automat a suitei „Office”. În caz contrar, dezinstalați aplicația „Microsoft Access database engine 2010” și lăsați-o să se reinstaleze automat cu OnDemand 3D, de fiecare dată când acesta nu va functiona.
Menționăm că aceasta problemă este cunoscută de catre dezvoltatorii softului si se ve remedia în urmatoarea versiune a aplicatiei OnDemand 3D.
Dacă în continuare întâmpinați probleme în deschiderea fișierelor, vă rugăm să ne contactați pe e-mail sau telefonic pentru suport.
Cum deschideți CBCT-urile în caz că întâmpinați probleme